Utolsó kommentek

Címkék

agyfasz (1) aie (1) aranyos (1) bash.hu (3) bevételek (1) bkv (2) budapest (2) bulgária (1) eb (1) egészségügyi biztosítás (1) egyéb (1) egyetem (7) életemnapjai (16) feelings (1) felsőoktatás (1) filmajánló (2) gazdszoc (1) hülyeségek (14) húsvét (1) ivás (5) kaja (1) khm (2) komolycsiri (8) komolytalancsiri (18) kultúra (1) lakás (1) márc9 (2) máv (1) nokia (2) öcsi (6) pénzügyi (1) pie (1) poén (13) póker (1) polip (1) politika (1) rajz (1) rendkívüli (1) sicko (1) számvitel (2) szavazás (1) szerbia (1) szozopol (1) tandíj (1) tanulás (1) túra (1) tv (1) upsz (1) vizitdíj (1) youtube (4)

Május 21

Csiri 2008.05.22. 11:40

A születésnapom is úgy indult mint egy átlagos nap. Reggel felköszöntöttek a lakótársaim, ezután bementem tanulni egy kicsit a könyvtárba, majd feszülni az öcsibe az üzleti info miatt. Örömmel állapítottam meg, hogy nem csak én írtam, szóval nem csak én szoptam a faszt aznap reggel :) Egy kis Achtung die Kurveval kikapcsolodtunk, majd megírtuk a ZHt. 40 pontom lett, a 60ból, így 4es lettem. Ezaz-igen-ezazzzz :) 16:30-kor a Danival és az Istivel játszottunk tőzsdés monopolyt, tök jó volt, nekem nagyon bejött annak ellenére, hogy utolsó lettem :D KB ekkoratájt terjedt el az öcsiben, hogy születésnapom van, úgyhogy innentől kezdett beindulni a dolog. Köszönöm mindenkinek, aki felköszöntött, személyesen, vagy máshogy :) Ezután mentünk a havasba bemelegíteni a BLre. Utoljára 11kor ebéldetem, így a 3 sör már megtette a hatását. Ezt tetőzte, hogy Beától és Barbitól kaptam egy-egy üveg felest. Mivel a Margitszigetre nem lehetett bevinni piát, így előtte kellett elpusztítani. Az első félidő elég vicces volt, hogy 2 csapat játszott. Mármint oldalanként :D És mivel elég lazán öltöztem, így kezdett kurva hideg is lenni. A félidő vicces volt, mert pont mondta Feki, hogy még lesz felkérés ma és hogy a narrátor fogja felkérni a párt, ezután kb 10 másodperccel mondták be. A második félidőben már többet láttam a meccsből. A hosszabbításnak már nagyon nem örültem, mert már mentem volna. Ekkor Réka önfeláldozóan felajánlotta, hogy lesz a hátpárnám, de még így is fáztam :) A meccs után elmentünk még egy felkérésre a Boráros tér környékére. Itt már a végkihűlés kerülgetett, de kemény vagyok. Megittunk még 1 sört a lenti putri kocsmásban, majd olyan 3 fele elindultam haza.

Címkék: öcsi ivás életemnapjai

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://csiri.blog.hu/api/trackback/id/tr92482048

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: good quality hip flask 2018.10.29. 05:41:16

Kifejezetten nem tilos a járdán kerékpározni - Kerékagy

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása