Utolsó kommentek

Címkék

agyfasz (1) aie (1) aranyos (1) bash.hu (3) bevételek (1) bkv (2) budapest (2) bulgária (1) eb (1) egészségügyi biztosítás (1) egyéb (1) egyetem (7) életemnapjai (16) feelings (1) felsőoktatás (1) filmajánló (2) gazdszoc (1) hülyeségek (14) húsvét (1) ivás (5) kaja (1) khm (2) komolycsiri (8) komolytalancsiri (18) kultúra (1) lakás (1) márc9 (2) máv (1) nokia (2) öcsi (6) pénzügyi (1) pie (1) poén (13) póker (1) polip (1) politika (1) rajz (1) rendkívüli (1) sicko (1) számvitel (2) szavazás (1) szerbia (1) szozopol (1) tandíj (1) tanulás (1) túra (1) tv (1) upsz (1) vizitdíj (1) youtube (4)

Az első igazi

Csiri 2008.02.18. 01:08

És igen... elérkezett az első igazi bejegyzés ideje
Annyit kezdésnek had mondjak el, hogy kb 2 napig szenvedtem mire sikerült megcsinálnom, hogy a régi oldalamról az írásaim át tudjam hozni, mert akár hányszor akartam átmásolni vagy a kép nem jött át, vagy ha másik tárhelyre akartam feltenni, akkor ott valamiért megint nem nyitotta meg a képet szóval ááááááá

Már pár napja kinéztem magamnak, hogy meg akarom nézni a Cloverfieldet. Trailer alapján olyan volt mint a Világok Harca és előtte elég jó kommenteket olvastam sg-n (bár többször írták, hogy vagy nagyon be jön, vagy nagyon nem). Szóval egy szó mint száz eléggé fel voltam spanolva, hogy megnézem. Gyurit nagy nehezen rávettem, hogy jöjjön velem, egyedül nem lett volna kedvem megnézni a filmet. Persze neki nem volt kedve, meg mondta hogy szar lesz, de miután én elmentem vele olyan szar filmekre mint az Ébredő sötétség vagy az Aranyíránytű, így szinte neki is már kötelező volt megnéznie egy filmet velem. Induláskor sikerült is lekésni az első buszt, viszont tök rendes volt a soför, már bent állt a lámpánál, és ugyan még piros volt a lámpa, de bármikor zöldre válthatott volna, de ennek ellenére, kinyitotta az ajtót. Így vágtunk neki az tőlünk légvonalban kb 200 méterre lévő Aréna Pláza betámadására, ami a Keleti miatt kb 20 percre van tőlünk. Megérkezünk, jegyet veszünk, terembe menet előtt bekukkantunk a VIP részlegbe (érdekes cikk olvasható róla a homáron: http://homar.blog.hu/2008/02/04/parasztvip_az_arena_plazaban), majd végül bevonultunk a mi termünkbe. Elöször csak mi voltunk és azt hittük, hogy tök üres lesz az egész, de kezéskor érkezett még vagy 15 ember.
A filmről annyit spoiler mentesen, hogy nekem nagyon bejött és az eddigi filmekhez képest teljesen más élményt nyút. A végén kb olyan érzésem volt, mint a Fűrész 1-nél, tehát az az aztakurvadedurva. Én simán el tudnák képzelni egy második részt a katonák szemszögéből is ugyanezen az eseménysoron, mert tényleg annyira nem árultak el semmit az egészről. Mikor jöttünk ki a teremből akkor az volt nagyon durva, hogy így tök üres folyosók ott áltak, a táblák a kijáratról össze vissza voltak és tényleg kicsit olyan érzésem volt, mintha a filmbe csöppentem volna bele, nagyon durva utóérzésem volt :D Ha még pislákoltak volna a lámpák és szörnyhangokat hallottam volna akkor komolyan beszarok :)
Miután sikeresen kitaláltunk a keletinél megprobáltunk eligazítani 2 kínait, de ők inkább a taxit választották a lábbusz helyett, az pedig utólag visszagondolva eléggé a másik írányba ment, szóval szerintem eléggé le fogja rántani szegényeket a taxis.

Hát most kb ennyi, lehet kicsit hosszú lett, de legalább lesz mit olvasni :)

Zárásként egy kis finomság bash.hu-ról:

17:51 [Piszti] amugy nem az a gáz hogy lehányták a kocsim motorháztatejét, hanem hogy beleirták hogy "buék"

Címkék: filmajánló komolytalancsiri életemnapjai bash.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csiri.blog.hu/api/trackback/id/tr29343634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása