Utolsó kommentek

Címkék

agyfasz (1) aie (1) aranyos (1) bash.hu (3) bevételek (1) bkv (2) budapest (2) bulgária (1) eb (1) egészségügyi biztosítás (1) egyéb (1) egyetem (7) életemnapjai (16) feelings (1) felsőoktatás (1) filmajánló (2) gazdszoc (1) hülyeségek (14) húsvét (1) ivás (5) kaja (1) khm (2) komolycsiri (8) komolytalancsiri (18) kultúra (1) lakás (1) márc9 (2) máv (1) nokia (2) öcsi (6) pénzügyi (1) pie (1) poén (13) póker (1) polip (1) politika (1) rajz (1) rendkívüli (1) sicko (1) számvitel (2) szavazás (1) szerbia (1) szozopol (1) tandíj (1) tanulás (1) túra (1) tv (1) upsz (1) vizitdíj (1) youtube (4)

GT-n túl

Csiri 2008.09.06. 17:16

Végre lezárok egy hosszú időszakot. Előkészítők tömkelege után az elmúlt héten végre lement a gólyatábor. Izgulás, para és minden amit el lehet képzelni. Vasárnap keleti mellett rögtön 2 felessen indítunk éhgyomorra :) Hatása meg is lett, az egész keletit végig ordíbáltam. Vonatprogin megint feszülés, mert végig egyedül voltam 10 gólyával, de végül az is jó lett. Este a főműsor is tök jól lement, csak 1 részt hagytam ki a szövegemből :D Igazából így nem akarom az összes programot meg napot leírni, a lényeg, hogy tökre élveztem, bár elég keveset lehettem a gólyákkal, de remélem a 0. héten jobban megismerem őket. Azért a szellemvasút és a vidámpark mindenképp legendery volt :D Most épp azon vagyok, hogy 2 nap alatt kigyógyuljak a torokfájásból, majd meglátjuk mi lesz :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csiri.blog.hu/api/trackback/id/tr67651332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása