Utolsó kommentek

Címkék

agyfasz (1) aie (1) aranyos (1) bash.hu (3) bevételek (1) bkv (2) budapest (2) bulgária (1) eb (1) egészségügyi biztosítás (1) egyéb (1) egyetem (7) életemnapjai (16) feelings (1) felsőoktatás (1) filmajánló (2) gazdszoc (1) hülyeségek (14) húsvét (1) ivás (5) kaja (1) khm (2) komolycsiri (8) komolytalancsiri (18) kultúra (1) lakás (1) márc9 (2) máv (1) nokia (2) öcsi (6) pénzügyi (1) pie (1) poén (13) póker (1) polip (1) politika (1) rajz (1) rendkívüli (1) sicko (1) számvitel (2) szavazás (1) szerbia (1) szozopol (1) tandíj (1) tanulás (1) túra (1) tv (1) upsz (1) vizitdíj (1) youtube (4)

Éjszakai party

Csiri 2008.08.09. 11:02

Ma hajnalban olyan fél 2 fele érkeztem haza. Beérkezek a lépcsőház elé, látom hogy áll egy gyerek nyomkodja a kódját, tépi az ajtót, de nem nyilik. Probálom én is. Semmi. Fasza. Ez valszeg beszorult. Oldalról megprobálunk a szeméttárolóban bemenni, semmi. Gondnokbácsit sem lehet elérni, mert ahhoz meg a másik lakótömbbe kéne bemenni, de oda meg a kódot nem tudjuk. Szóval leültünk és vártunk. Olyan fél óra után jött egy ember, rögtön le is rohantam, de ő a másik oldalon lakik ami nekem nem jó. Végülis 45 perc után egy elég rossz képű srác akart kijönni a mi lakótömbünkből, ahonnan ő kimenni sem tudott, végül elmagyaráztam neki a tervet, hogy lemegy a garázsba, átmegy a másik tömbbe ő ott kijön, mi meg bemegyünk. Müködött. 45 perc alatt bejuttottam. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csiri.blog.hu/api/trackback/id/tr20607881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása