Utolsó kommentek

Címkék

agyfasz (1) aie (1) aranyos (1) bash.hu (3) bevételek (1) bkv (2) budapest (2) bulgária (1) eb (1) egészségügyi biztosítás (1) egyéb (1) egyetem (7) életemnapjai (16) feelings (1) felsőoktatás (1) filmajánló (2) gazdszoc (1) hülyeségek (14) húsvét (1) ivás (5) kaja (1) khm (2) komolycsiri (8) komolytalancsiri (18) kultúra (1) lakás (1) márc9 (2) máv (1) nokia (2) öcsi (6) pénzügyi (1) pie (1) poén (13) póker (1) polip (1) politika (1) rajz (1) rendkívüli (1) sicko (1) számvitel (2) szavazás (1) szerbia (1) szozopol (1) tandíj (1) tanulás (1) túra (1) tv (1) upsz (1) vizitdíj (1) youtube (4)

Csak úgy...

Csiri 2008.05.26. 00:26

Ez most nem egy szokványos post lesz. Ezt csak úgy írom, mivel nem tudok magammal mit kezdni. Meguntam a WoWot meg már az előfizetés is lejárt így játszani nem tudok. Épp zenét hallgatok, de igazából lefeküdni kéne csak nem vagyok álmos. Vagy tanulni kéne, de ahhoz meg meglepő mód nincs kedvem... Most néztem port.hu-t. TVben sincs semmi. Kajálni sem tudok. Nem csak azért mert már fogat mostam, hanem kaja sincs. Már majdnem sajnálom hogy délután kiöntöttem a tejet. Még lehet túrót tudtam volna belőle csinálni, olyan mélyen aludt már :) Meg az a szar, hogy az internettel is telítődik az ember. A kedvenc kis oldaim már mind végignéztem, semmi újdonság nincs már rajtuk és unatkozom mit az állat. fgeffgadhferherrrrrrfffffffff...... Tényleg. Megosztom veletek, hogy a blogom átlagos nézettsége olyan napi 20 olvasó felett van. Az szép szám :D A leggyakrabban használt keresőkifejezések a "sony+vegas+használata" és "BKV+sztrájk+2008.05.27". Érdekes. Tök szar egyedül fent lenni pesten... Egyébként vicces, hogy a mondatokat nagy betűvel kezdem, de a neveket, helységeket meg mindent amit a mondatban egyébként nagy betűvel kéne írnom azt kicsivel írom. Csak gondoltam megemlítem :) Eh... Over..

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csiri.blog.hu/api/trackback/id/tr57487423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wiktor 2008.05.26. 18:50:22

Hát a wow beendunghoz csak gratulálni tudok! Van egy nagyon jó barátom akiből konkrét zombit csinált és még LANozni sem ér ránk mert épp vmi orkvezért gyilkolászik. A helyesírás nekem se megy 1ébként! Jah, by the way, akkor áll a szerdai balcsi LAN rem igen?

nhim · http://nhim.freeblog.hu 2008.05.28. 19:02:01

szia csirii!:) most már 21 az napi átlag. fejjél tejet. vagy kérj a bocitól. cup

Bill 2008.05.28. 19:49:26

Asszem még pár hónapja rámírt vki ircen, h segítsek vegasba és a cikked linkeltem. Észbe se kapsz és "Lizard helye" után szabadon a Pöchök vágástechnika lesz a magyar filmesek ultimate szlengje.:P
süti beállítások módosítása