Utolsó kommentek

Címkék

agyfasz (1) aie (1) aranyos (1) bash.hu (3) bevételek (1) bkv (2) budapest (2) bulgária (1) eb (1) egészségügyi biztosítás (1) egyéb (1) egyetem (7) életemnapjai (16) feelings (1) felsőoktatás (1) filmajánló (2) gazdszoc (1) hülyeségek (14) húsvét (1) ivás (5) kaja (1) khm (2) komolycsiri (8) komolytalancsiri (18) kultúra (1) lakás (1) márc9 (2) máv (1) nokia (2) öcsi (6) pénzügyi (1) pie (1) poén (13) póker (1) polip (1) politika (1) rajz (1) rendkívüli (1) sicko (1) számvitel (2) szavazás (1) szerbia (1) szozopol (1) tandíj (1) tanulás (1) túra (1) tv (1) upsz (1) vizitdíj (1) youtube (4)

CEN

Csiri 2008.05.06. 23:03

Elkezdődött a CEN, azaz a Corvinus Egyetemi Napok. 6-kor gyors találkozás a csoporttal majd írány a Nehru-part. Épp Kiss Ádám standup comedy ment, aminek már csak a végére értünk oda. Gyors köreköszönés. Ekkor tudtam meg, hogy vannak blog olvasóim az öcsiben is :) Yeee :) Sörözés. Távolban hajfestés volt és hát miért is ne :D A lényeg, hogy Beának köszönhetően 2 perc után narancssárga-lila hajjal lófráltam :) Többször meglátogattam a közeli Toi-toi WC-t. Eddig még sosem voltam ilyenen szóval eléggé meglepődtem mikor benyitottam és lenézem és hopp. Ott úszik a cucc. Még szerencse hogy egy barna macival sem néztem farkasszemet. Második vagy harmadik alkalommal meg egy lány mezitlábbal ment be előttem o_O Persze hallottam már olyat, hogyha lepisálod a lábad, az megöli a gombát, de nem hiszem hogy más vizeletében tocsogni olyan kellemes lehet :D Na mindegy :) Koncert és további sörözgetés, majd 10kor haza tatyiékkal. Bár azért kiváncsi vagyok a fényképekre, hogy miket ökörködtünk össze :D Egyébként tök jó lett a hajam csak ragadt az egész, ezért kimostam :( De vicces volt, ahogy a sampon elkezdte kioldani a festéket és így szinte narancssárga víz folyt a hajamból :)

Címkék: kultúra egyetem öcsi életemnapjai

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csiri.blog.hu/api/trackback/id/tr33457552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edina 2008.05.09. 12:32:08

;) Csak gondoltam jelzem, hogy olvastam! ;)
süti beállítások módosítása