Utolsó kommentek

Címkék

agyfasz (1) aie (1) aranyos (1) bash.hu (3) bevételek (1) bkv (2) budapest (2) bulgária (1) eb (1) egészségügyi biztosítás (1) egyéb (1) egyetem (7) életemnapjai (16) feelings (1) felsőoktatás (1) filmajánló (2) gazdszoc (1) hülyeségek (14) húsvét (1) ivás (5) kaja (1) khm (2) komolycsiri (8) komolytalancsiri (18) kultúra (1) lakás (1) márc9 (2) máv (1) nokia (2) öcsi (6) pénzügyi (1) pie (1) poén (13) póker (1) polip (1) politika (1) rajz (1) rendkívüli (1) sicko (1) számvitel (2) szavazás (1) szerbia (1) szozopol (1) tandíj (1) tanulás (1) túra (1) tv (1) upsz (1) vizitdíj (1) youtube (4)

Inflálodó pénz, gyengülő forint, cserekereskedelem

Csiri 2008.03.30. 12:13

Tegnap (ma hajnali) este folyamán betértem az épp aktuális kocsma melletti 0-24 boltba. Egyszer csak a  "nem kell, nem érdekel a telefonja" mondat fogadott. Odanéztem és akkor vettem észre, hogy az előttem álló nő egy telefonnal probálta meg "kiegyenlíteni" a számlát. Két lehetőséget látok szemeim előtt. Vagy olyan magas hiperinfláció van megint, hogy lassan visszatérünk a II. vh. utáni cserekereskedelmhez, vagy megint csak nekem vannak előítéleteim másokkal szemben.

Címkék: nokia ivás életemnapjai komolycsiri

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csiri.blog.hu/api/trackback/id/tr20403038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása