Utolsó kommentek

Címkék

agyfasz (1) aie (1) aranyos (1) bash.hu (3) bevételek (1) bkv (2) budapest (2) bulgária (1) eb (1) egészségügyi biztosítás (1) egyéb (1) egyetem (7) életemnapjai (16) feelings (1) felsőoktatás (1) filmajánló (2) gazdszoc (1) hülyeségek (14) húsvét (1) ivás (5) kaja (1) khm (2) komolycsiri (8) komolytalancsiri (18) kultúra (1) lakás (1) márc9 (2) máv (1) nokia (2) öcsi (6) pénzügyi (1) pie (1) poén (13) póker (1) polip (1) politika (1) rajz (1) rendkívüli (1) sicko (1) számvitel (2) szavazás (1) szerbia (1) szozopol (1) tandíj (1) tanulás (1) túra (1) tv (1) upsz (1) vizitdíj (1) youtube (4)

A faszság ára

Csiri 2008.03.19. 03:12

És igen. Itt a TV2 a legújabb alacsony költségvetésű szarával. Pedig a beharanozója még teljesen felspanolt, de aztán elfelejtettem az egészet és most 2 hét után húztam le torrentről a régebbi adásokat. Hát mit mondjak. Az eleje elég szánalmasan indul a "Voltál már részeg?" kérdés típusoktól, az olyan kérdéseken át, ahol nem azon parázol, hogy nem tudod, hogy igen vagy nem, mert egyszerűen olyan hülye a kérdés. Ráadásul a Jakupcsek is olyan hülyén vezeti a műsort hogy már majdnem az asztalba vertem a fejem. Jó lehet én vagyok a fasz, meg most az RTL is nagyon felhúzza Balázst, de szerintem ő sokkal jobban vezette a Pókerarcot meg most a Széfet, mert valahogy olyan vicces személyiség és feldobja a műsort. De ez?? Aztán a közepétől elkezdenek már jönni a szaftosabb kérdések (bár azért érdekes az a 12-es karika rajta), de ezekkel meg az a gondom, hogy én tökre azt hittem, hogy ott teszik fel a kérdést, és ott van a hazugságvizsgálat (szerintem így még tök jó is lett volna a műsor). Nos nem. Valahogy úgy van, hogy előtte teszik fel a kérdéseket, megy a folyamtos vizsgálat és azokat (vagy azokból) tesznek fel kérdéseket a játék folyamán. Na igen. Csak itt az a gond, hogy most tudják hogy utána mit mutatott a hazugság vizsgáló? Mert a 2. részben a gyerek azt mondta, hogy ő először "Nem"-et mondott és az nem lett igaz, ezért most "Igen". Viszont előtte meg a csaj akinek az volt a kérdése, hogy fizettek-e neki a szexért valaha "Nem"-et mondott, azt mondták rá hogy hamis ő meg teljesen meg volt lepődve. Jó, persze lehet hogy csak nem akart leégni az ismerősei előtt, be is vágta a nagyhalált, de most aki elmegy oda, és tudja az eredményt az simán végig tudja nyomni ezt és a végén elvinni a 20 millát. (Ha meg nem tudják a hazugságvizsgáló ereményét, akkor meg kb arról szól a játék, hogy 50%-kal találd ki, hogy arra a kérdésre a hazugságvizsgáló épp mit jelzett ki, mert lehet én nem vágom a működését, de ezek nem 100%-osan müködnek és ha igazából nyugodt vagy, akkor simán behazudhatsz, ha meg parázol, akkor meg simán bejelez). Vagy nem ilyen egyszerű? Lehet hogy amikor a rendező úgy gondolja, hogy ennyi elég lesz, akkor rátenyerel a hamis gombra és mehet a versenyző a picsába. (Bár nekem erősen az az érzésem van a széfnél is, hogy amikor szimpatikus a versenyző és kicsi a tét (pár millió) akkor átdugják neki az alamizsnát, mert nem hiszem el, hogy akárhányszor nézem akkor 3-4b-ől mindig eltalálják a pénzt). Na mindegy. Mindenki azt nézi amire szüksége van, a TVben meg az megy amire kereslet van. Marshal-kereszt, egyensúlyi pont, meg miegyéb.

Címkék: tv filmajánló komolycsiri

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csiri.blog.hu/api/trackback/id/tr48387172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása