Utolsó kommentek

Címkék

agyfasz (1) aie (1) aranyos (1) bash.hu (3) bevételek (1) bkv (2) budapest (2) bulgária (1) eb (1) egészségügyi biztosítás (1) egyéb (1) egyetem (7) életemnapjai (16) feelings (1) felsőoktatás (1) filmajánló (2) gazdszoc (1) hülyeségek (14) húsvét (1) ivás (5) kaja (1) khm (2) komolycsiri (8) komolytalancsiri (18) kultúra (1) lakás (1) márc9 (2) máv (1) nokia (2) öcsi (6) pénzügyi (1) pie (1) poén (13) póker (1) polip (1) politika (1) rajz (1) rendkívüli (1) sicko (1) számvitel (2) szavazás (1) szerbia (1) szozopol (1) tandíj (1) tanulás (1) túra (1) tv (1) upsz (1) vizitdíj (1) youtube (4)

Hüleségek :)

Csiri 2008.02.21. 18:57

Hétfői napom, a szokásos reggel 8-as matek előadással kezdődött... volna, ha nem tettem volna a "be nem járós órák" kategoriába még fél évvel ezelőtt. Így kb 11 órási keléssel indulhattam neki a csodálatos üzleti infonak. Az óra nagyon izgalmas volt. Klaudiát 2:1-re aláztam malomban, majd tankban az első meccset 2:3-ra nyertem, míg a 2. és 3. fordulóban 0-3, 0-3ra kikaptam, így a óra végeredménye 3:3 lett. Igazságos döntetlen :P A délután folyamán pedig sikeresen beíratkoztam a helyi koksz és izomagy képzőbe.

Kedd reggel 8-ra csak azért mentem be, mert hosszas nyúzás után Petra rávett, hogy látogassam már az óráim. Persze csak ő nem jött be órára... Szerencsére Barbival jól elbeszéltük az előadást, amit szerintem csak az előttem ülők nem honoráltak :) Viszont az óra nagyon termékeny volt, az alábbi rajz is az óra folyamán született (a helyesírási hibát nézzétek el, nagyon reggel volt még (aki esetleg nem jönne rá ez egy kommandós csirke)):
























Szerdán a focival kezdtem a napot. Mérleg: 1 kispadon ülőt fejberúgtam a labdával, egyik csapattársam mellkason rúgtam a labdával és még pár ellenfelet agyon rúgtam a kirúgás során. Bocsi srácok még egyszer :) Környgazd órán a tanár szinte szó szerint leharapta a fejünket, mert nem tudtuk, hogy mi lesz ha összekeverjük a kén-dioxidot és a mészkővet. Állítóleg ezt minden közgazdásznak tudnia kell. Még jó hogy azért jöttem közgászra, mert pl nincs kémia ^^

Este forralt boros jegesest volt a városligeti jégkorcsolya pályán, majd folytattuk az ivást a zsírban :) Az egyetlen gond, hogy a fél corvinust 1 csapos akarta kiszolgálni, így kb fél óra volt, mire minket is kiszolgáltak. De azért jó volt :) Főleg, hogy nekem onnan kb 5 perc volt mire hazaértem :)


Címkék: rajz ivás komolytalancsiri életemnapjai

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csiri.blog.hu/api/trackback/id/tr49348820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása