Utolsó kommentek

Címkék

agyfasz (1) aie (1) aranyos (1) bash.hu (3) bevételek (1) bkv (2) budapest (2) bulgária (1) eb (1) egészségügyi biztosítás (1) egyéb (1) egyetem (7) életemnapjai (16) feelings (1) felsőoktatás (1) filmajánló (2) gazdszoc (1) hülyeségek (14) húsvét (1) ivás (5) kaja (1) khm (2) komolycsiri (8) komolytalancsiri (18) kultúra (1) lakás (1) márc9 (2) máv (1) nokia (2) öcsi (6) pénzügyi (1) pie (1) poén (13) póker (1) polip (1) politika (1) rajz (1) rendkívüli (1) sicko (1) számvitel (2) szavazás (1) szerbia (1) szozopol (1) tandíj (1) tanulás (1) túra (1) tv (1) upsz (1) vizitdíj (1) youtube (4)

Marketing....

Csiri 2008.06.03. 21:23

Megírtam a marketinget is... lett 24 pontom, ami nem elég, szóval UV... ahogy Melinda mondta: "Nem vicces, hogy ahogy mész zh-zni nem fogynak a tantárgyak?"
hát az...
elkezdődött a felkérési időszak is az öcsiben a következő évre, már 2 felkérést is kaptam, ami tök jó, csak valakinek nemet kell mondani :S Megy is a feszülés....
meg vettem új billentyűzetet, mert az előzőbe sikerült beleöntenem vagy 4 deci limonádét :D először nem volt semmi baj, másnap először a numerikus billentyűzet nem működött majd rá 2 órára mikor bármit beírtam a gép poénból még beírt mellé 4 másik betűt... jó akkor szétszedtem (összes gombot leszedtem), elkezdtem kinyalogatni a ragadós, már belszáradt limonádét... látom ez nem fog menni, erre bevágtam a zuhany alá
nos
a billentyűzet nem szereti a vízet :D
vettem újat :)

Egy kis vicces kép a végére (lehet hogy csak a kockább olvasóimnak fog tetszeni :D ) Megint linkelnem kell, mert nem fér ki a kép :S


Klikk

Címkék: egyetem öcsi poén hülyeségek életemnapjai

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csiri.blog.hu/api/trackback/id/tr14502134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nhim · http://nhim.freeblog.hu 2008.06.05. 23:42:06

fuh, milyen népszerű vagy az öcsiben:D
nekem 31pontos lett a marketing:D
süti beállítások módosítása