Utolsó kommentek

Címkék

agyfasz (1) aie (1) aranyos (1) bash.hu (3) bevételek (1) bkv (2) budapest (2) bulgária (1) eb (1) egészségügyi biztosítás (1) egyéb (1) egyetem (7) életemnapjai (16) feelings (1) felsőoktatás (1) filmajánló (2) gazdszoc (1) hülyeségek (14) húsvét (1) ivás (5) kaja (1) khm (2) komolycsiri (8) komolytalancsiri (18) kultúra (1) lakás (1) márc9 (2) máv (1) nokia (2) öcsi (6) pénzügyi (1) pie (1) poén (13) póker (1) polip (1) politika (1) rajz (1) rendkívüli (1) sicko (1) számvitel (2) szavazás (1) szerbia (1) szozopol (1) tandíj (1) tanulás (1) túra (1) tv (1) upsz (1) vizitdíj (1) youtube (4)

When Worlds Collide

Csiri 2008.05.19. 12:28

Szar egy nap. Reggel 7kor kelek, mert 8kor matekot írok. Kavarodás, mert a psz-eseknek sehova sem írták ki hogy hol írnak. A nap pillanata talán amikor állunk a főlépcső előtt 15en és azt látjuk, hogy a Racsmány a utazótáskával megy kifele az egyetemről. Aztán végül kb 8:20 fele mégis elkezdhetjük írni a zh-t. Szokásosra sikeredett. Lehet hogy 10 pont alatt lesz és összevontat írok. Lehet hogy 10 pont felett és 2-es. Lehet hogy húszonegykétpont felett és 3-as. Meglátjuk. Után pénzügyet megyek beíratni. Mint kiderült 2-es lettem, mert a Kürthy 0 pontot adott arra a kérdésre, hogy "Mikor tudja teljesíteni a bróker az eladási megbízást?". Én azt írtam, ha van eladható részvény. A megoldás ha van véleti ajánlat. Persze adhatott volna rá 2 pontot a 4-ből amivel 3-as lettem volna, de minek....... Ezután stat korrepetálás lenne a Ramival. Csak ő még nem tanult rá szóval storno. Nem baj, majd a Bandival tanulok. Csak ő meg lányokat koorepetált. Azért néha segített. Elkezdek oldani egy feladatot, kb 5x végigmegyek rajta, 2 különöböző standard lófasszal és mindig más eredmény jött ki. Csak a könyvben lévő megoldás nem jött ki.... Na jó akkor ebből most így ennyi elég. Megyek haza tanulok otthon. Aztán eszembejut, hogy öcsi irodából még ki kéne hoznom a pokrócot, amit az összerázónapon hagytam. Persze nem találtam meg.... Nem tudom, most nagyon olyan érzésem van, hogy az egész világ összeesküdött ellenem és még statot kéne tanulnom...... ÁÁÁÁÁÁÁÁ....

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csiri.blog.hu/api/trackback/id/tr19476639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edina 2008.05.20. 11:25:47

Huu...kicsit most megnyugodtam. :P Ezek szerint nem csak az én napom volt annyira kriminálisan rossz tegnap. Valami lehetett a levegőben...

Csiri · http://www.csiri.blog.hu 2008.05.20. 12:08:27

Egyébként tök fura, mert tegnap még a nap is sütött, ma meg esett az eső, matekből 2es lettem, statból valszeg UV lesz, de tök jól érzem magam :)

Edina 2008.05.20. 15:25:48

Legalább jól érzed magad :)! Én viszont számvitelt kell tanuljak...Na de legalább a nap se süt...így azért nem fáj annyira.:P

Edina 2008.05.21. 10:56:23

BOLDOG SZÜLETÉS NAPOT!
Pussz! ;) :*
süti beállítások módosítása