Utolsó kommentek

Címkék

agyfasz (1) aie (1) aranyos (1) bash.hu (3) bevételek (1) bkv (2) budapest (2) bulgária (1) eb (1) egészségügyi biztosítás (1) egyéb (1) egyetem (7) életemnapjai (16) feelings (1) felsőoktatás (1) filmajánló (2) gazdszoc (1) hülyeségek (14) húsvét (1) ivás (5) kaja (1) khm (2) komolycsiri (8) komolytalancsiri (18) kultúra (1) lakás (1) márc9 (2) máv (1) nokia (2) öcsi (6) pénzügyi (1) pie (1) poén (13) póker (1) polip (1) politika (1) rajz (1) rendkívüli (1) sicko (1) számvitel (2) szavazás (1) szerbia (1) szozopol (1) tandíj (1) tanulás (1) túra (1) tv (1) upsz (1) vizitdíj (1) youtube (4)

Bjudapeszt

Csiri 2008.03.19. 16:58

Amióta fent vagyok pesten mindig zavart azt, hogy a akárhányszor valahova kitették Budapest zászlaját mindig csak néztem, hogy mit keres kint a román zászló. Jó lehet hogy nem ugyanabban az elrendezésben vannak, de pl mikor valahonnan lógatják lefele, akkor teljesen úgy néz ki. És most lehet, hogy ezt sok ember észre sem veszi, de például engem tökre zavar :) Jó most lehet, hogy csak én vagyok így vele, de ezt ki kellett hogy írjam magamból :D


A végére egy kedves kis quote bash.hu-ról:

<_Cactus_> csak egy fyi
<_Cactus_> ha ejjel reszegen beulsz tobbedmagaddal egy taxiba,
<_Cactus_> es a taxis kedelyesen el akar beszelgetni,
<_Cactus_> akkor a 'jojojo, kevesebb beszed, tobb vezetes' kifejezes
<_Cactus_> kicsit megoli a hangulatot ;)

Címkék: budapest komolytalancsiri bash.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csiri.blog.hu/api/trackback/id/tr20388063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása