Utolsó kommentek

Címkék

agyfasz (1) aie (1) aranyos (1) bash.hu (3) bevételek (1) bkv (2) budapest (2) bulgária (1) eb (1) egészségügyi biztosítás (1) egyéb (1) egyetem (7) életemnapjai (16) feelings (1) felsőoktatás (1) filmajánló (2) gazdszoc (1) hülyeségek (14) húsvét (1) ivás (5) kaja (1) khm (2) komolycsiri (8) komolytalancsiri (18) kultúra (1) lakás (1) márc9 (2) máv (1) nokia (2) öcsi (6) pénzügyi (1) pie (1) poén (13) póker (1) polip (1) politika (1) rajz (1) rendkívüli (1) sicko (1) számvitel (2) szavazás (1) szerbia (1) szozopol (1) tandíj (1) tanulás (1) túra (1) tv (1) upsz (1) vizitdíj (1) youtube (4)

Budapesti Corvinus Egyetem, Gyermekmegörző és Óvoda

Csiri 2008.02.27. 21:09

Először tök másról akartam írni, de ma este gazdszoc óra végére rájöttem, hogy elég ha ezt az szemináriumot leírom :) Előzménynek annyit, hogy a 2 hete lévő is írózatosan szar volt, de azzal vígasztaltam magam, hogy most más tanár lesz, ennél rosszabb csak nem lesz. Hát lássuk:

16:30 kor kezdödött az óránk. Csak épp a terembe nem tudtunk bemenni, mert az előttünk lévő tanár, még mindig bent kínozta a diákokat. Végülis pár perccel a mi óránk kezdete után kijöttek, bementünk, lecuccoltunk, közben majdnem fellöktöm a tanártőt (az a tipikus nem is tudom miért ment el tanárnak alkat, gizda, semmi vezetői képességgel). Az óra alaphangulátat megadta, hogy az órát dolgozattal kezdtük. Persze senki sem készült rá, én sem, mindent amit beírtam alapműveltségből írtam. A csopitársam egyik ismerőse viszont úgy jött be, hogy nem is jár gazdszocra, dehát megírta a dolgozatot, mert most nem fog ott parázni. Persze beadni nem akarta, míg a nő ott szenvedett, hogy de, írja rá a nevét, neptun kódját, gondolom azt hitte, hogy csak nem akarja beadni. A tanár tört meg előbb, nem lett beadva a dolgozat, viszont szinte láttam ahogy már kezdi felhúzni magát. Beszedte a dolgozatokat, majd megkérdezte, hogy hányan olvasták el a könyvet. Az eredmény várható volt, senki sem tette fel a kezét. A nő már kicsit kikészülve elhatározta, hogy akkor most mese délutánt tartunk. Mivel könyv is csak 1-2 volt, így azt találta ki, hogy körbeadja a könyvét és mindenki hangosan felolvas 1 oldalt. Ez volt a program az óra végéig. Na persze senki sem vette komolyan, már az első felolvasó is nagypapás hangnemben, dörgmögő hangon olvasott, aminek köszönhetően a mondatok végén röhögés tört ki. Tanár nem szólt közbe, csak állt és figyelt. Mindenki érzezte, hogy mennyire feszült a szemvezető, szóval megprobáltunk valami komolyságot erőltetni, kevés sikerrel :) Kb 5 perc után egyik gyerek minden szó nélkül feláll, összeszedte a cókmókját, elment a tanár előtt és kiment az ajtón. Na ő volt a jóarc :D Olyan 10 perc után már annyira átment dedoba az egész, hogy valaki megkérdzte a tanárt, hogy most komolyan az lesz óra végéig? Ezután tértünk át a csoportmunkára. Lett 5-6 csoport és mindnekinek a könyv egy részét kellett elolvasni, majd óra vége felé elmesélni a többieknek, hogy miről volt szó benne. Felmondáskor úgy kb a 4. társaságig a szokások 1 ember elmotyogja az egészet azt kész felállás volt, de a soron következő csapatnál a gyerek így tök komolyan vette az egészet, kiment és nagyon komoly előadást tartott. Komolyan mondom, több tiszteletett kapott (és érdemelt is), mint a tanár. A beszélde után mindenki tapsban tört ki, el tudom képzelni, mit érezhetett a szemvezető :D:D Aztán utolsó előtti csoportnál valami olyan lány kezdte el tartani az ismertetőt, aki most vagy külföldi volt és akcentussal beszélt, vagy beszéldhibás volt, bár számomra az jött le, mintha valami alföldi tájszólással beszélne. Valahogy nagyon furán ejtette ki az "a" betűt. De csak azt. Úgy kb a 4-5 "a" betűje után már majdnem lefordultam a székről miközben probáltam nem elröhögni magam. Biztos veletek is volt már ilyen, hogy ahogy egyre jobban probáljátok elfolytani, annál erősebben akar kitörni belőletek. Komolyan mondom ha nem kezdek el azonnal rajzolni és kizárni a fejemből a hangokat, akkor beleröhögök az órába, ami úgy alapból ezek után nem lett volna izzó, de egyedül azért mindenki furán nézett volna rám :D Ezután jött a mi részünk, amit én kb fél perc alatt ledaráltam és mehettünk. Egyébként az egész órán azzal játszottam. hogy 1 csavarral (nem tudom hogy került oda, lehet már esik szét a C épület :D), hogy lehet menetet fúrni a papírlapba. Egész jól :)

Na most így a végére tényleg nem értem, hogy az ilyenek minek mennek el tanárnak? Semmi érzéke sincs hozzá, akkor minek erőlteti? Csak minket fáraszt le :) Na mindegy. Ennek az órának is vége lett és szerencsére 2 hétente van csak. Bár kíváncsi vagyok milyen lesz a következő :D:D

Címkék: egyetem komolytalancsiri életemnapjai gazdszoc

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csiri.blog.hu/api/trackback/id/tr61357289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tatyi 2008.02.27. 22:32:33

A srác aki elhúzott, az én kedves osztálytársam volt..:P

Cirmuli 2008.02.28. 13:58:01

Lehet hogy szegény most kezdte az oktatást, első óra zavara. Csak nehogy összeakadjatok vizsgán vele ! Mert akkor lesz nemulass :-)
süti beállítások módosítása