Utolsó kommentek

Címkék

agyfasz (1) aie (1) aranyos (1) bash.hu (3) bevételek (1) bkv (2) budapest (2) bulgária (1) eb (1) egészségügyi biztosítás (1) egyéb (1) egyetem (7) életemnapjai (16) feelings (1) felsőoktatás (1) filmajánló (2) gazdszoc (1) hülyeségek (14) húsvét (1) ivás (5) kaja (1) khm (2) komolycsiri (8) komolytalancsiri (18) kultúra (1) lakás (1) márc9 (2) máv (1) nokia (2) öcsi (6) pénzügyi (1) pie (1) poén (13) póker (1) polip (1) politika (1) rajz (1) rendkívüli (1) sicko (1) számvitel (2) szavazás (1) szerbia (1) szozopol (1) tandíj (1) tanulás (1) túra (1) tv (1) upsz (1) vizitdíj (1) youtube (4)

Rohanó hét

Csiri 2008.05.30. 21:23

Egy újabb hét eltelt tanulás nélkül. Huh... Hétfőn volt egy gazdszoc vizsgám, amit 80 perc helyett 25 perc alatt lazán befejeztem. Este havas, majd nehrun vízipipázás. Kedden bementem öcsibe, aztán majdnem elmentük moziba, de végül ez a napból is havas lett majd este bohém. Szerda öcsi iroda takarítás. Ez nekem kb annyiból állt, hogy pakoló fiúk elmentünk az új folelért a ferenciek terére. Odafele, dömi, fröccs, elmegyünk a fotelért, felpakoljuk a bevásárló kocsikra meg miegyébre, visszafele, dömi, fröccs, egyetem, felpakolunk, feles :) És mindezt kb 35 fokban, szarrá izadva. Ezután viktorral összepakoltunk és írány a balaton. Balatonakarattyára mentünk eredetileg lanozni. Ebből az lett, hogy a balatonparton horgásztunk, majd nem tudom milyen kis halakat kezdtünk el darabolni. Kiderült az lesz a vacsi.... A kulcsszavak: pikkelyezés, has felvág, bél kiszed, fej-farok levágni. Ebből én a pikkelyezésig jutottam, de az is annyira mély sebeket ejtett a lelki világomban. Aztán angolnát is fogtak és azt meg szépen megnyuzták, kibelezték, felvágták és már kész is volt. Hmmm... Nem volt rossz mondjuk a hal, de ebbe sosem fogok beletörödni, hogy így lesz a kaja. Este (olyan 2 fele) belőttük a lant, CS (szar egérrel, volt kb 10 fragem), majd age of empire. Hehe... szétgyaláztam mindenkit :D Olyan reggel 6 fele feküdtünk le, mikor már pirkadt :) Másnap a parton baromkodtunk megint, majd este fel pestre. Ezután már hulla fáradt voltam, de kitaláltam, hogy még lenézek dömibe (ez volt a nap első hibája), mert elvileg van valami öcsis ivászat. Dömi csont üres volt (már), viszont épp Hörbit és Racsit láttam a nehre fele menni, gyorsan csatalkoztam is hozzájuk. Pár korty vodka, majd kitalálták, hogy menjünk vissza fröccsváltózni (második hiba). Dupla fröccs. Utána már kellemesen jó volt a hangulat. Ezután elég érdekes dolgokról beszélgettünk izsóval, majd kitalálta, hogy menjünk a Boráros térre (mert a dömi bezárt) tequilázni (harmadik hiba). Itt volt az ahol a part szakadt és elkezdetett visszateremlődni az egész. Szumma szummárum olyan hajnal 5 fele értem haza. Pénteken (gyk.: ma) délben felkeltem, fél 2 öcsi, 3 palatinus. Sugárzó napsütés, jó idő, strand.

 Hétfőn marketing zh, és még semmit sem tanultam, de még van 2 napom, szóval hajrá :)

Címkék: egyetem öcsi ivás életemnapjai

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csiri.blog.hu/api/trackback/id/tr67495682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása